E-CO Box dla E-Commerce

Branża e-Commerce ma się dobrze, a będzie miała się jeszcze lepiej. W przewidywalnej przyszłości będzie się systematycznie rozwijać i zyskiwać nowych klientów. Potwierdzają to wszystkie raporty. Szacuje się że jej wartość, w 2016 roku w Polsce, wyniosła 36 mld zł, co oznacza wzrost o 15% w stosunku do roku 2015. Największe zalety zakupów przez internet to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy oraz większy wybór produktów niż w przypadku sklepów stacjonarnych – klienci postrzegają zakupy w sieci jako mało skomplikowane i bezpieczne. Największym problemem jest długi czas oczekiwania na produkt oraz wysokie koszty dostawy.

Klienci sklepów internetowych to najczęściej osoby w wieku 25-34 lat, ale systematycznie rośnie również liczba klientów starszych, z grup wiekowych 35-49 lat i 50+, co dla branży e-commerce jest świetną wiadomością. Ta grupa jest wprawdzie bardziej wymagająca, ale z reguły dysponuje grubszym portfelem, co pozwala im na zakup nie tylko większej liczby produktów, ale również lepszych jakościowo, a więc droższych.

W 2017 r. przed sklepami internetowymi staną dwa wyzwania, rozwiązanie kwestii dostaw oraz multichanneling (realizacja transakcji na więcej niż jednym urządzeniu np. telefonie i komputerze). O ile multichanneling na razie rozwiązuje logowanie, o tyle szybka i tania lub darmowa dostawa staje się kluczowym elementem decydującym o zakupach w danym sklepie, a więc de facto o jego istnieniu. Są na polskim rynku sklepy, gwarantujące nie tylko darmową dostawę, ale również darmowy zwrot towarów i załatwiają to szybko, przy pomocy firm kurierskich. Pozostałe muszą dostosować się do reguł ich gry, więc obniżenie kosztów pakowania i dostawy stają się bardzo ważne. Bo oczywiście można doliczać koszty dostawy, ale po pierwsze klienci tego nie lubią, a po drugie, komplikuje to obliczenie kosztów zakupów, co również zniechęca kupujących. Warto więc zastanowić się, czy doliczać koszty dostawy, czy uwzględnić je w marży produktu? A jeżeli opakowanie i wysyłkę uwzględnimy w marży, musimy proces optymalizować, aby się to nam opłacało.

Viki Family, producent opakowań tekturowych, przygotował rozwiązanie które może, pomóc rozwiązać problem. Tym rozwiązaniem jest E-CO Box, nowe opakowanie tekturowe zaprojektowane specjalnie dla branży e-Commerce, tanie i wygodne w użytkowaniu. Pozwala obniżyć koszty oraz przyspieszyć proces pakowania, a więc skrócić terminy dostawy.

E-CO Box to opakowanie wykonane z tektury falistej z paskiem klejowym i tasiemką zrywającą. Powstaje w pełni zautomatyzowanym procesie, w jednej linii produkcyjnej, gdzie nakładane są dwie ścieżki wiecznie żywego kleju, paski zabezpieczające oraz tasiemka zrywająca. Sposób produkcji oraz pełna automatyzacja, zapewnia niskie koszty jego wytwarzania. Nazwa opakowania pochodzi do wyrażenia Easy – Close and Open, oznaczającego łatwość obsługi pakowania i wypakowywania przedmiotów, a także od ECO, produktu przyjaznego dla środowiska.

Bookmark the permalink.
  • Telefon

    Nie wiesz co wybrać? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Zostaw numer telefonu. Oddzwonimy.

    Imię

    Telefon