Pokoleniem Z określa się osoby urodzone po 1995 roku. W Polsce ta grupa liczy niemal 9 mln i ma największy udział wśród pokoleń w Polsce, stanowią 23,4% populacji. Czym się charakteryzuje? Przede wszystkim nie potrafi żyć bez internetu i nowych technologii. Większość ich życia tam się toczy, czasem ciężko im nawet znaleźć granicę między tym co wirtualne, a rzeczywiste. Drugą chrakterystyczną cechą „Z” jest to, że wszystko musi być natychmiast, to także efekt wirtualnej rzeczywistości.
Pokolenie Z właśnie wkracza w dorosłość – na rynek pracy i konsumpcji. Nie można ich lekceważyć, patrząc na liczebność tej grupy. Szczególnie do ich wymagań muszą dostosować się sklepy internetowe, bo pokolenie Z ma inne przyzwyczajenia i wymagania niż pozostałe pokolenia. A są najczęstszymi klientami tego typu sklepów, w końcu internet to ich naturalne środowisko.
Jak wynika z badania SW Research, przygotowanego na zlecenie Trusted Shops, pokolenie, które wychowało się z dostępem do sieci, traktuje internet jako naturalne miejsce na zakupy. Z badania wynik, że 98% młodych Polaków robi zakupy w e-sklepach co najmniej raz na pół roku, 84% badanych kupuje przez Internet przynajmniej raz w miesiącu, a 1/3 z nich robi to co najmniej raz w tygodniu. „Z” kupują przez Internet dużo częściej niż reszta społeczeństwa.
Gwarancją ich zadowolenia z zakupów jest bezproblemowa wysyłka i szybka dostawa, to najważniejszy czynnik decydujących o tym, czy wysoko ocenią e-sklep. Największą zachętą do robienia zakupów online są atrakcyjne oferty sklepów, które, ich zdaniem, w sieci są lepsze niż w przypadku zakupów stacjonarnych – tak wskazało 79% ankietowanych. Ważną zaletą jest także możliwość zamawiania produktów i usług w dowolnym momencie (78% ankietowanych) i z dowolnego miejsca (72% ankietowanych).
Jeżeli masz sklep internetowy musisz zadbać o to, aby towar jak najszybciej dotarł do odbiorcy, to podstawa zadowolenia klienta z pokolenia Z, a więc zachęta, aby ponownie zrobił zakupy w Twoim sklepie. Dostawa na drugi dzień to maksimum na co możesz sobie pozwolić, możesz również dostarczać zakupy w ten sam dzień, są już firmy kurierskie które oferują taką usługę. My w tym nie pomożemy, nie zajmujemy się dostawą towarów, ale możemy pomóc w inny sposób. Zapewnimy opakowania, które pozwolą na szybkie pakowanie i bezproblemowe rozpakowania towaru.
Nasz opakowania wysyłkowe E-CO BOX zostały zaprojektowane specjalnie dla branży e-commerce. Wypróbuj je koniecznie, zapewniamy, że pomogą w rozwoju Twojego sklepu. Pakowanie towaru w nasze pudełka to błyskawiczna czynność, nie wymaga stosowania taśmy klejącej, wszystko co potrzebne jest elementem konstrukcyjnym opakowania. Wkładasz przedmiot do wnętrza, zamykasz pudełko, co jest równoznaczne z trwałym zabezpieczeniem przed otwarciem, naklejasz adres i gotowe. Towar można przygotować do wysyłki w kilka sekund.
Klienci z pewnością docenią również tasiemkę zrywającą, która pozwala na otwarcie pudełka jeszcze szybciej, bez obawy o uszkodzenie zawartości. Nasze opakowania wysyłkowe zapewniają więc – Tobie szybkie pakowanie, czyli oszczędność czasu ( i pieniędzy), a klientowi błyskawiczne otwarcie, czyli to co pokolenie Z docenia najbardziej.
Zapraszamy do kontaktu, wyprodukujemy opakowania wysyłkowe dostosowane dokładnie do Twoich potrzeb i także zrobimy to błyskawicznie.
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań dynamicznie się zmienia, dostosowując się do oczekiwań współczesnych konsumentów oraz rosnących wymagań ekologicznych. Nowoczesne opakowania przestają być jedynie ochroną produktu – stają się narzędziem komunikacji, promocji oraz elementem wspierającym zrównoważony rozwój.
Od wieków drzewa fascynują ludzi swoją długowiecznością, majestatycznym wyglądem i zdolnością przetrwania w ekstremalnych warunkach. Najstarsze drzewa na świecie, liczące tysiące lat, są świadkami historii i zmian klimatycznych, które przetoczyły się przez Ziemię. Najstarszym znanym okazem na świecie jest świerk „Old Tjikko” rosnący w Szwecji, a w Polsce najstarszym drzewem jest cis pospolity z Henrykowa […]
Opakowania są nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, pełniąc kluczową funkcję w ochronie i transporcie towarów. Jednak ich masowe zużycie prowadzi do poważnych wyzwań związanych z gospodarką odpadami. Najnowszy raport Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego, dotyczący rynku recyklingu odpadów opakowaniowych w Polsce w 2022 roku, rzuca światło na skalę problemu i stanowi ważny głos w […]
W obliczu rosnących wyzwań związanych z ochroną środowiska, segregacja odpadów staje się kluczowym elementem działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton pokazują, że Polacy są coraz bardziej świadomi tego obowiązku, a segregacja odpadów opakowaniowych staje się normą w codziennym życiu. Wzrost zaangażowania społeczeństwa jest zauważalny, jednak wyniki […]