Joe Raciti nie jest zbyt znanym muzykiem. Urodzony w 1982 roku w Massachusetts, regularnie koncertuje tylko w Nowym Jorku i okolicach, czasami sam, często z zespołem, więc tam jest najbardziej znany. Poza tym obszarem nie ma zbyt wielu fanów, co nie znaczy, że to anonimowa postać. Jego pasją jest „popsical”, gatunek muzyki, który sam wymyślił.
Styl muzyki Joe’go nie każdemu przypadnie do gustu. Mimo że jego utwory są przyjemne, dowcipne i oryginalne nie mają licznych fanów. Popsical, czyli połączenie popu, showtunes, musicali… i trudno powiedzieć czego jeszcze, nie okazał się gatunkiem który zrewolucjonizował rynek muzyczny. Dlaczego więc wspominamy o tym muzyku?
Chociaż jego styl nie jest dla każdego, na pewno nie można odmówić mu kreatywności. Szczególnym przykładem, który przyciągnął również naszą uwagę, jest aranżacja piosenki „All Hail the Great Blue Whale”. Do jej wykonania użyto wyłącznie instrumentów wykonanych z kartonu.
Być może dźwięki wydobywające się z tekturowych instrumentów nie są najwyższej jakości, stanowią jednak ciekawe tło dla piosenki, podobnie jak gadżety urozmaicające choreografię, również wykonane z tektury.
Ta piosenka dla wielu na pewno może stać się inspiracją i to niekoniecznie muzyczną. Pomysł na własnoręczne wykonanie potrzebnych instrumentów z tektury, materiału bezproblemowo dostępnego, oraz nieograniczone możliwości ich modyfikacji i dostosowywania do powstających kompozycji, to świetny pomysł na zabawę. Stworzona na tej bazie muzyka i filmy, umieszczone w internecie, będą także doskonałym sposobem na propagowanie zachowań ekologicznych. Miłej zabawy!
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań dedykowanych e-commerce przechodzi obecnie intensywną transformację, napędzaną przez rosnące wymagania konsumentów, rozwój technologii oraz globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Według raportu The Future of E-commerce Packaging to 2029 (Przyszłość opakowań dla e-commerce do 2029 r.) opracowanego przez firmę Smithers, wartość globalnego rynku opakowań dla e-handlu osiągnęła w 2024 roku 75,3 miliarda dolarów, a do […]
Biogospodarka staje się coraz bardziej strategicznym kierunkiem rozwoju przemysłu w Europie, łącząc potencjał odnawialnych zasobów naturalnych z innowacyjnymi technologiami. W centrum tej transformacji znajduje się sektor leśno-drzewny i przemysł celulozowo-papierniczy, który już teraz generuje wartość dodaną na poziomie 25 miliardów euro rocznie i inwestuje ponad 5 miliardów euro w nowe technologie i rozwój. CEPI, reprezentując […]
Branża opakowań dynamicznie się zmienia, odpowiadając na wyzwania współczesnego świata, w tym rosnące wymagania konsumentów, zmiany legislacyjne, rozwój technologii i globalne dążenie do zrównoważonego rozwoju. Dziś opakowanie nie jest już wyłącznie funkcjonalnym dodatkiem do produktu, ale narzędziem komunikacji, innowacji i odpowiedzialności środowiskowej. Oto najważniejsze trendy, które kształtują obecnie rynek opakowań.
22 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Ziemi – wydarzenie, które od ponad 50 lat jednoczy ludzi na całym świecie wokół troski o środowisko naturalne. Tegoroczne hasło „Nasza moc. Nasza planeta” przypomina, że każdy z nas może mieć realny wpływ na przyszłość naszej planety. W obliczu kryzysu klimatycznego, utraty różnorodności biologicznej i narastających problemów z odpadami, […]