Podsumowania, plany, strategie. Tak standardowo rozpoczyna się działalność firm w nowym roku. Styczeń to najczęściej jeszcze spokojny okres, klienci robią to samo co my, więc zamówień, a przez to i pracy, jest mniej. Mamy więc czas na analizy i planowanie działań na bliższą i dalszą przyszłość.
Jedną z rzeczy, o której musimy pamiętać, to wydarzenia związane z naszą branżą. To ważne punkty na mapie naszych działań. Pozwalają nie tylko na bieżąco śledzić najnowsze trendy, ale również nawiązywać osobiste relacje z klientami, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe dla sprzedaży w sektorze B2B. Wdrażanie najnowszych rozwiązań i szybkie dopasowywanie się do nowych wymagań klientów przekłada się na lepsze produkty, szybsze wprowadzanie nowości na rynek, a w konsekwencji na wyższe zyski. Ważne jest więc „być na bieżąco”.
Pierwszym ważnym wydarzeniem dla branży są Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays, które rozpoczną się 15 lutego w Warszawie. To cykliczna impreza odbywająca się od 2005 roku, i przyciągająca wystawców z całego świata. Kolejną, już bardziej specjalistyczną, są Targi Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2017, które odbędą się w dniach 7-9 marca. W tym roku, po raz pierwszy towarzyszyć im będzie Giełda Opakowań, Materiałów i Urządzeń do Pakowania 2017. W założeniu ma to być miejsce spotkania producentów opakowań z kupcami, umożliwiające zawarcie kontraktów handlowych.
4 kwietnia rozpocznie się w Warszawie, prawdopodobnie najważniejsze wydarzenie wiosny w branży opakowań, Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations 2017. Odbywająca się już po raz 9. impreza, jest największą, w branży opakowań, w Europie Środkowo-Wschodniej. To okazja do zaprezentowania się szerszej publiczności, jak również do wzięcia udziału w licznych warsztatach, konferencjach oraz prezentacjach. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na warsztaty „Jak opakować brandy? Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę.”. To nie jedyne, czym chcemy Państwa zainteresować. Serdecznie zapraszamy również na nasze stoisko. Viki Family, jako producent opakowań tekturowych, oczywiście będzie obecny na targach.
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań dynamicznie się zmienia, dostosowując się do oczekiwań współczesnych konsumentów oraz rosnących wymagań ekologicznych. Nowoczesne opakowania przestają być jedynie ochroną produktu – stają się narzędziem komunikacji, promocji oraz elementem wspierającym zrównoważony rozwój.
Od wieków drzewa fascynują ludzi swoją długowiecznością, majestatycznym wyglądem i zdolnością przetrwania w ekstremalnych warunkach. Najstarsze drzewa na świecie, liczące tysiące lat, są świadkami historii i zmian klimatycznych, które przetoczyły się przez Ziemię. Najstarszym znanym okazem na świecie jest świerk „Old Tjikko” rosnący w Szwecji, a w Polsce najstarszym drzewem jest cis pospolity z Henrykowa […]
Opakowania są nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, pełniąc kluczową funkcję w ochronie i transporcie towarów. Jednak ich masowe zużycie prowadzi do poważnych wyzwań związanych z gospodarką odpadami. Najnowszy raport Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego, dotyczący rynku recyklingu odpadów opakowaniowych w Polsce w 2022 roku, rzuca światło na skalę problemu i stanowi ważny głos w […]
W obliczu rosnących wyzwań związanych z ochroną środowiska, segregacja odpadów staje się kluczowym elementem działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton pokazują, że Polacy są coraz bardziej świadomi tego obowiązku, a segregacja odpadów opakowaniowych staje się normą w codziennym życiu. Wzrost zaangażowania społeczeństwa jest zauważalny, jednak wyniki […]