Trwa nabór projektów opakowań w XII edycji ART of PACKAGING, konkursu który z roku na rok zdobywa coraz większe uznanie i rangę w Polsce. Jego ideą jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz za granicą. ART OF PACKAGING ma dwie edycje: Debiuty oraz Professional.
W tym roku organizatorzy nie narzucają ograniczeń, poszukują opakowania NO LIMITS. Wszystko zależy od pomysłu i wyobraźni projektanta. Zwycięzcy ART of PACKAGING automatycznie będą nominowani do nagrody World Star przyznawanej przez Światową Organizację Opakowań w Stanach Zjednoczonych, której ART of PACKAGING jest od dwóch lat akredytowanym partnerem. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny. Termin nadsyłania zgłoszeń, do edycji Professional, upłynął 22 stycznia 2018 r, do edycji Debiuty nadal trwa – 30 stycznia 2018 roku. Wyniki zostaną ogłoszone 5 marca 2018 roku, podczas Gali Finałowej.
Celem ART OF PACKAGING – Professional jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań powstałych na polskim rynku. Opakowania są oceniane pod względem formy, wartości użytkowych i sztuki w opakowaniach. Poszukiwane są twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i funkcjonalne rozwiązania, trafiające w gust coraz bardziej wybrednych konsumentów. W tym konkursie wyłaniane jest najlepsze opakowanie roku. Projekty mogą zgłaszać projektanci, producenci, odbiorcy opakowań (razem lub osobno).
Celem ART OF PACKAGING – Debiuty jest promowanie młodych projektantów w segmencie opakowań. Odkrywanie nowych talentów dla branży, którzy są w stanie wnieść świeży powiew i nowe spojrzenie. W konkursie zostanie wyłonione najlepsze opakowania na dowolny produkt, które otrzyma tytuł Perła wśród Opakowań. Projekty mogą zgłaszać studenci i absolwenci szkół/uczelni, których profil związany jest z projektowaniem opakowań i wzornictwem przemysłowym.
ART of PACKAGING, organizowany jest od 2006 roku w Poznaniu i promuje branżę związaną z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Organizatorem Konkursu jest EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o.
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań dynamicznie się zmienia, dostosowując się do oczekiwań współczesnych konsumentów oraz rosnących wymagań ekologicznych. Nowoczesne opakowania przestają być jedynie ochroną produktu – stają się narzędziem komunikacji, promocji oraz elementem wspierającym zrównoważony rozwój.
Od wieków drzewa fascynują ludzi swoją długowiecznością, majestatycznym wyglądem i zdolnością przetrwania w ekstremalnych warunkach. Najstarsze drzewa na świecie, liczące tysiące lat, są świadkami historii i zmian klimatycznych, które przetoczyły się przez Ziemię. Najstarszym znanym okazem na świecie jest świerk „Old Tjikko” rosnący w Szwecji, a w Polsce najstarszym drzewem jest cis pospolity z Henrykowa […]
Opakowania są nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, pełniąc kluczową funkcję w ochronie i transporcie towarów. Jednak ich masowe zużycie prowadzi do poważnych wyzwań związanych z gospodarką odpadami. Najnowszy raport Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego, dotyczący rynku recyklingu odpadów opakowaniowych w Polsce w 2022 roku, rzuca światło na skalę problemu i stanowi ważny głos w […]
W obliczu rosnących wyzwań związanych z ochroną środowiska, segregacja odpadów staje się kluczowym elementem działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton pokazują, że Polacy są coraz bardziej świadomi tego obowiązku, a segregacja odpadów opakowaniowych staje się normą w codziennym życiu. Wzrost zaangażowania społeczeństwa jest zauważalny, jednak wyniki […]