Trwa nabór projektów opakowań w XII edycji ART of PACKAGING, konkursu który z roku na rok zdobywa coraz większe uznanie i rangę w Polsce. Jego ideą jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynku krajowym oraz za granicą. ART OF PACKAGING ma dwie edycje: Debiuty oraz Professional.
W tym roku organizatorzy nie narzucają ograniczeń, poszukują opakowania NO LIMITS. Wszystko zależy od pomysłu i wyobraźni projektanta. Zwycięzcy ART of PACKAGING automatycznie będą nominowani do nagrody World Star przyznawanej przez Światową Organizację Opakowań w Stanach Zjednoczonych, której ART of PACKAGING jest od dwóch lat akredytowanym partnerem. Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny. Termin nadsyłania zgłoszeń, do edycji Professional, upłynął 22 stycznia 2018 r, do edycji Debiuty nadal trwa – 30 stycznia 2018 roku. Wyniki zostaną ogłoszone 5 marca 2018 roku, podczas Gali Finałowej.
Celem ART OF PACKAGING – Professional jest promowanie i nagradzanie pomysłów w segmencie projektowania i produkcji opakowań powstałych na polskim rynku. Opakowania są oceniane pod względem formy, wartości użytkowych i sztuki w opakowaniach. Poszukiwane są twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i funkcjonalne rozwiązania, trafiające w gust coraz bardziej wybrednych konsumentów. W tym konkursie wyłaniane jest najlepsze opakowanie roku. Projekty mogą zgłaszać projektanci, producenci, odbiorcy opakowań (razem lub osobno).
Celem ART OF PACKAGING – Debiuty jest promowanie młodych projektantów w segmencie opakowań. Odkrywanie nowych talentów dla branży, którzy są w stanie wnieść świeży powiew i nowe spojrzenie. W konkursie zostanie wyłonione najlepsze opakowania na dowolny produkt, które otrzyma tytuł Perła wśród Opakowań. Projekty mogą zgłaszać studenci i absolwenci szkół/uczelni, których profil związany jest z projektowaniem opakowań i wzornictwem przemysłowym.
ART of PACKAGING, organizowany jest od 2006 roku w Poznaniu i promuje branżę związaną z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Organizatorem Konkursu jest EUROPEAN MEDIA GROUP Sp. z o.o.
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań dedykowanych e-commerce przechodzi obecnie intensywną transformację, napędzaną przez rosnące wymagania konsumentów, rozwój technologii oraz globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Według raportu The Future of E-commerce Packaging to 2029 (Przyszłość opakowań dla e-commerce do 2029 r.) opracowanego przez firmę Smithers, wartość globalnego rynku opakowań dla e-handlu osiągnęła w 2024 roku 75,3 miliarda dolarów, a do […]
Biogospodarka staje się coraz bardziej strategicznym kierunkiem rozwoju przemysłu w Europie, łącząc potencjał odnawialnych zasobów naturalnych z innowacyjnymi technologiami. W centrum tej transformacji znajduje się sektor leśno-drzewny i przemysł celulozowo-papierniczy, który już teraz generuje wartość dodaną na poziomie 25 miliardów euro rocznie i inwestuje ponad 5 miliardów euro w nowe technologie i rozwój. CEPI, reprezentując […]
Branża opakowań dynamicznie się zmienia, odpowiadając na wyzwania współczesnego świata, w tym rosnące wymagania konsumentów, zmiany legislacyjne, rozwój technologii i globalne dążenie do zrównoważonego rozwoju. Dziś opakowanie nie jest już wyłącznie funkcjonalnym dodatkiem do produktu, ale narzędziem komunikacji, innowacji i odpowiedzialności środowiskowej. Oto najważniejsze trendy, które kształtują obecnie rynek opakowań.
22 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Ziemi – wydarzenie, które od ponad 50 lat jednoczy ludzi na całym świecie wokół troski o środowisko naturalne. Tegoroczne hasło „Nasza moc. Nasza planeta” przypomina, że każdy z nas może mieć realny wpływ na przyszłość naszej planety. W obliczu kryzysu klimatycznego, utraty różnorodności biologicznej i narastających problemów z odpadami, […]