W tym tygodniu przypada Czarny Piątek, dzień największych wyprzedaży i pierwszy dzień sezonu zakupów świątecznych. W Stanach Zjednoczonych, skąd wywodzi się ta tradycja, jest to najbardziej dochodowy dla sprzedawców dzień w roku. Obecnie jest on praktykowany w coraz większej liczbie krajów, w tym w Polsce. Jednak w naszym kraju, na przeceny możemy liczyć przede wszystkim w e-sklepach. Z tego powodu pojedynczy dzień, zmienił się w czterodniowe święto zakupów, rozpoczynające się Czarnym Piątkiem, a kończące Cyber Poniedziałkiem.
Obecnie, w Polsce, jest to okres o największym potencjale zakupowym w branży e-commerce, znacznie większym niż przed samymi świętami. Jak wynika z analiz rynku, w Czarny Piątek ruch w sklepach rośnie o około 30%, ale liczba zawieranych transakcji aż o 70%. Warto więc dobrze wykorzystać ten okres, nie tylko do sprzedaży dużej ilości towaru, ale również do zwiększenia rozpoznawalności naszej marki. Uczestnictwo w wielkie wyprzedaży, pozwoli wypromować nasz sklep i przyniesie korzyści również w późniejszym okresie.
A więc już 25 listopada kolejna okazja do zarobku dla sklepów, i do oszczędności dla klientów. Solidne obniżki pojawią się w niemal każdej branży, począwszy od elektroniki, poprzez meble i odzież, a skończywszy na e-usługach. Sklepy powinny odpowiednio przygotować się do tego dnia. Zaopatrzyć należy się nie tylko w towar na sprzedaż, co jest oczywiste, ale również zaplanować odpowiednią kampanię reklamową, oraz właściwie zorganizować obsługę zamówień – pakowanie i wysyłkę towaru.
Firma Viki Family, jako producent opakowań tekturowych dysponuje ofertą skierowaną do sklepów internetowych, wysyłających towar do klienta. Dedykowane pudełka, przystosowane do konkretnego asortymentu, znacznie przyspieszają pakowanie towaru i lepiej go zabezpieczają, w odróżnieniu od opakowań uniwersalnych. A pamiętajmy o wymaganiach obecnych klientów, szybkość dostawy to często kluczowy aspekt zakupów. A gdy okaże się, że towar dotarł uszkodzony, bo opakowanie nie zapewniło właściwej ochrony, to całość usługi jeszcze się przedłuży i może spowodować nie tylko utratę klienta, ale również narażenie się na niekorzystne opinie w internecie.
Jeżeli jesteś zainteresowany opakowaniami tekturowymi, przygotowanymi i wykonanymi dokładnie pod Twoje potrzeby, zapraszamy do kontaktu z nami.
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań zyskuje na znaczeniu szczególnie w e-commerce, logistyce i handlu detalicznym. W obliczu wymogów środowiskowych i konsumenckich, warto przyjrzeć się bliżej, jakie perspektywy rysują się przed dwoma dominującymi materiałami – tekturą i plastikiem.
Rynek opakowań dedykowanych e-commerce przechodzi obecnie intensywną transformację, napędzaną przez rosnące wymagania konsumentów, rozwój technologii oraz globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Według raportu The Future of E-commerce Packaging to 2029 (Przyszłość opakowań dla e-commerce do 2029 r.) opracowanego przez firmę Smithers, wartość globalnego rynku opakowań dla e-handlu osiągnęła w 2024 roku 75,3 miliarda dolarów, a do […]
Biogospodarka staje się coraz bardziej strategicznym kierunkiem rozwoju przemysłu w Europie, łącząc potencjał odnawialnych zasobów naturalnych z innowacyjnymi technologiami. W centrum tej transformacji znajduje się sektor leśno-drzewny i przemysł celulozowo-papierniczy, który już teraz generuje wartość dodaną na poziomie 25 miliardów euro rocznie i inwestuje ponad 5 miliardów euro w nowe technologie i rozwój. CEPI, reprezentując […]
Branża opakowań dynamicznie się zmienia, odpowiadając na wyzwania współczesnego świata, w tym rosnące wymagania konsumentów, zmiany legislacyjne, rozwój technologii i globalne dążenie do zrównoważonego rozwoju. Dziś opakowanie nie jest już wyłącznie funkcjonalnym dodatkiem do produktu, ale narzędziem komunikacji, innowacji i odpowiedzialności środowiskowej. Oto najważniejsze trendy, które kształtują obecnie rynek opakowań.