Jesienią bieżącego roku będzie miało miejsce wydarzenie jakiego jeszcze nie było. Targi Packaging Innovations odbędą się razem z FestiwalemMarketingu.pl & FestiwalemDruku.pl. Wydarzenie, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, pracownikami działu zakupów i technologami, odbędzie się w dniach 15-16 września 2021 roku w EXPO XXI Warszawa.
Targi w Krakowie – jeden z największych organizatorów targów w Polsce łączy siły z OOH magazine – organizatorem FestiwalMarketingu.pl, największych targów branży reklamowo-poligraficznej, liderem w sektorze prasy branżowej poświęconej szeroko pojętej reklamie. Efektem tej współpracy będzie połączeniem 13. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations z 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl/FestiwalDruku.pl i towarzyszącym im wydarzeniom dodatkowym.
Takie połączenie ma sens ma ponieważ opakowanie już dawno przestało być tylko zabezpieczaniem produktu, a stało się częścią procesu sprzedaży. Opakowanie produktu jest pierwszym komunikatem wysyłanym do potencjalnego klienta. To na jego podstawie konsument wstępnie ocenia sam produkt i decyduje, czy jego zawartość jest spójna z potrzebami i wartościami, którymi się kieruje. Decyduje o tym nie tylko wygląd opakowania, ale i jego inne właściwości np. to czy jest proekologiczne, co w ostatni czasie nabiera ogromnego znaczenia.
Udział w targach będzie okazją do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu, od jego powstania, opakowania i wyboru środków komunikacji. Obecnie granica pomiędzy sprzedawcą a marketingowcem już powoli się zaciera. Rosnąca konkurencja, presja czasu, nowe kanały dotarcia – wszystko to sprawia, że nawet na moment nie można pozostać w tyle. Handlowiec musi być skutecznym negocjatorem i posiadać szeroką wiedzę z zakresu Public Relations. Organizowane wydarzenie da odpowiedź, jak skutecznie łączyć te role oraz jakich wyborów dokonywać, aby osiągnąć sukces. Tematami przewodnimi targów będzie ekologia oraz e-commerce.
Początkowo Targi Packaging Innovations planowane były na czerwiec. – Nie ukrywamy, że na decyzję o zmianie daty miały wpływ rozmowy z naszym Partnerem. Jak szybko się okazało mamy podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy. – podkreśla Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie.
– Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem będzie nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów – dodaje Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.
Źródło: packaginginnovations.pl
Udostępnij
Udostępnij
Od wieków drzewa fascynują ludzi swoją długowiecznością, majestatycznym wyglądem i zdolnością przetrwania w ekstremalnych warunkach. Najstarsze drzewa na świecie, liczące tysiące lat, są świadkami historii i zmian klimatycznych, które przetoczyły się przez Ziemię. Najstarszym znanym okazem na świecie jest świerk „Old Tjikko” rosnący w Szwecji, a w Polsce najstarszym drzewem jest cis pospolity z Henrykowa […]
Opakowania są nieodłącznym elementem współczesnej gospodarki, pełniąc kluczową funkcję w ochronie i transporcie towarów. Jednak ich masowe zużycie prowadzi do poważnych wyzwań związanych z gospodarką odpadami. Najnowszy raport Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego, dotyczący rynku recyklingu odpadów opakowaniowych w Polsce w 2022 roku, rzuca światło na skalę problemu i stanowi ważny głos w […]
W obliczu rosnących wyzwań związanych z ochroną środowiska, segregacja odpadów staje się kluczowym elementem działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyniki badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton pokazują, że Polacy są coraz bardziej świadomi tego obowiązku, a segregacja odpadów opakowaniowych staje się normą w codziennym życiu. Wzrost zaangażowania społeczeństwa jest zauważalny, jednak wyniki […]
Konkurs ART OF PACKAGING to jedno z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży opakowań, przyciągające projektantów, studentów oraz profesjonalistów z całego kraju. Edycja 2024, podobnie jak poprzednie, była okazją do zaprezentowania najbardziej innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w projektowaniu opakowań, a także miejscem, w którym spotkały się wizje twórców i przedstawicieli przemysłu opakowaniowego. Gala Finałowa, która odbyła […]