Podsumowania, plany, strategie. Tak standardowo rozpoczyna się działalność firm w nowym roku. Styczeń to najczęściej jeszcze spokojny okres, klienci robią to samo co my, więc zamówień, a przez to i pracy, jest mniej. Mamy więc czas na analizy i planowanie działań na bliższą i dalszą przyszłość.
Jedną z rzeczy, o której musimy pamiętać, to wydarzenia związane z naszą branżą. To ważne punkty na mapie naszych działań. Pozwalają nie tylko na bieżąco śledzić najnowsze trendy, ale również nawiązywać osobiste relacje z klientami, co w dzisiejszych czasach jest kluczowe dla sprzedaży w sektorze B2B. Wdrażanie najnowszych rozwiązań i szybkie dopasowywanie się do nowych wymagań klientów przekłada się na lepsze produkty, szybsze wprowadzanie nowości na rynek, a w konsekwencji na wyższe zyski. Ważne jest więc “być na bieżąco”.
Pierwszym ważnym wydarzeniem dla branży są Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays, które rozpoczną się 15 lutego w Warszawie. To cykliczna impreza odbywająca się od 2005 roku, i przyciągająca wystawców z całego świata. Kolejną, już bardziej specjalistyczną, są Targi Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2017, które odbędą się w dniach 7-9 marca. W tym roku, po raz pierwszy towarzyszyć im będzie Giełda Opakowań, Materiałów i Urządzeń do Pakowania 2017. W założeniu ma to być miejsce spotkania producentów opakowań z kupcami, umożliwiające zawarcie kontraktów handlowych.
4 kwietnia rozpocznie się w Warszawie, prawdopodobnie najważniejsze wydarzenie wiosny w branży opakowań, Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations 2017. Odbywająca się już po raz 9. impreza, jest największą, w branży opakowań, w Europie Środkowo-Wschodniej. To okazja do zaprezentowania się szerszej publiczności, jak również do wzięcia udziału w licznych warsztatach, konferencjach oraz prezentacjach. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na warsztaty “Jak opakować brandy? Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę.”. To nie jedyne, czym chcemy Państwa zainteresować. Serdecznie zapraszamy również na nasze stoisko. Viki Family, jako producent opakowań tekturowych, oczywiście będzie obecny na targach.
Udostępnij
Udostępnij
Z okazji Świąt Wielkanocnych chcielibyśmy przekazać serdeczne życzenia wszystkim naszym klientom, partnerom i pracownikom. Niech te wyjątkowe Święta będą pełne radości, nadziei i wzajemnej życzliwości. W tym czasie niechaj każdy z nas znajdzie chwilę spokoju i refleksji, by docenić piękno życia i otaczające nas szczęście. Niech radosna atmosfera Wielkanocy przyniesie do naszych serc odrodzenie, pokój […]
Upfield Holdings B.V., holenderski producent roślinnych tłuszczów do smarowania, smażenia i pieczenia, zaprezentował pierwsze na świecie, wolne od plastiku i nadające się do recyklingu opakowanie do swoich produktów. Firma działa w 95 krajach, więc zastąpienie opakowań plastikowych papierowymi, to ogromny zysk dla środowiska.
Konfederacja Europejskiego Przemysłu Papierniczego (Cepi) opublikowała wstępne statystyki sektora produkcja papieru i tektury w swoich krajach członkowskich za 2023 rok. Całkowita produkcja osiągnęła 74,3 mln ton, co oznacza znacznie niższy poziom porównując rok do roku, przy czym odnotowany spadek dotyczy wszystkich gatunków papieru i tektury.
Komisja Europejska opublikowała komunikat dotyczący celów klimatycznych na rok 2040. Nie jest to dokument prawny ale tekst, który rozpoczyna proces ustalania poziomów emisji CO2 w Unii Europejskiej. Proponowany przez UE cel jest ambitny, zgodnie z postulatami środowiska naukowego. Powinien on jednak przede wszystkim opierać się na złożonych realiach gospodarczych i fizycznych, których żaden z zaproponowanych […]