W ostatnią sobotę już po raz trzeci bawiliśmy się na rodzinnym pikniku dla pracowników Viki Family. Było mnóstwo atrakcji, nie tylko dla dzieci: konkursy z nagrodami (nagrodę otrzymywał każdy uczestnik), gry, zawsze uwielbiane przez maluchy malowanie buziek, jak również wielkie dmuchańce do skakania i zjeżdżalnie.
Jako że jesteśmy ekspertami w dziedzinie tektury, zrobiliśmy tekturowe domy i rakiety, a potem je pięknie pomalowaliśmy. Było dużo pysznego jedzenia, tak więc wszystkie brzuchy smakowicie napełniliśmy. Na koniec przybył do nas czarodziej i dał wspaniały, zaczarowany występ. Bawili się i młodsi starsi, było naprawdę zabawnie i magicznie. A co istotne – zorganizowaliśmy również wspaniałą pogodę.
Następny piknik, już za rok!
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań zyskuje na znaczeniu szczególnie w e-commerce, logistyce i handlu detalicznym. W obliczu wymogów środowiskowych i konsumenckich, warto przyjrzeć się bliżej, jakie perspektywy rysują się przed dwoma dominującymi materiałami – tekturą i plastikiem.
Rynek opakowań dedykowanych e-commerce przechodzi obecnie intensywną transformację, napędzaną przez rosnące wymagania konsumentów, rozwój technologii oraz globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Według raportu The Future of E-commerce Packaging to 2029 (Przyszłość opakowań dla e-commerce do 2029 r.) opracowanego przez firmę Smithers, wartość globalnego rynku opakowań dla e-handlu osiągnęła w 2024 roku 75,3 miliarda dolarów, a do […]
Biogospodarka staje się coraz bardziej strategicznym kierunkiem rozwoju przemysłu w Europie, łącząc potencjał odnawialnych zasobów naturalnych z innowacyjnymi technologiami. W centrum tej transformacji znajduje się sektor leśno-drzewny i przemysł celulozowo-papierniczy, który już teraz generuje wartość dodaną na poziomie 25 miliardów euro rocznie i inwestuje ponad 5 miliardów euro w nowe technologie i rozwój. CEPI, reprezentując […]
Branża opakowań dynamicznie się zmienia, odpowiadając na wyzwania współczesnego świata, w tym rosnące wymagania konsumentów, zmiany legislacyjne, rozwój technologii i globalne dążenie do zrównoważonego rozwoju. Dziś opakowanie nie jest już wyłącznie funkcjonalnym dodatkiem do produktu, ale narzędziem komunikacji, innowacji i odpowiedzialności środowiskowej. Oto najważniejsze trendy, które kształtują obecnie rynek opakowań.