Pokoleniem Z określa się osoby urodzone po 1995 roku. W Polsce ta grupa liczy niemal 9 mln i ma największy udział wśród pokoleń w Polsce, stanowią 23,4% populacji. Czym się charakteryzuje? Przede wszystkim nie potrafi żyć bez internetu i nowych technologii. Większość ich życia tam się toczy, czasem ciężko im nawet znaleźć granicę między tym co wirtualne, a rzeczywiste. Drugą chrakterystyczną cechą „Z” jest to, że wszystko musi być natychmiast, to także efekt wirtualnej rzeczywistości.
Pokolenie Z właśnie wkracza w dorosłość – na rynek pracy i konsumpcji. Nie można ich lekceważyć, patrząc na liczebność tej grupy. Szczególnie do ich wymagań muszą dostosować się sklepy internetowe, bo pokolenie Z ma inne przyzwyczajenia i wymagania niż pozostałe pokolenia. A są najczęstszymi klientami tego typu sklepów, w końcu internet to ich naturalne środowisko.
Jak wynika z badania SW Research, przygotowanego na zlecenie Trusted Shops, pokolenie, które wychowało się z dostępem do sieci, traktuje internet jako naturalne miejsce na zakupy. Z badania wynik, że 98% młodych Polaków robi zakupy w e-sklepach co najmniej raz na pół roku, 84% badanych kupuje przez Internet przynajmniej raz w miesiącu, a 1/3 z nich robi to co najmniej raz w tygodniu. „Z” kupują przez Internet dużo częściej niż reszta społeczeństwa.
Gwarancją ich zadowolenia z zakupów jest bezproblemowa wysyłka i szybka dostawa, to najważniejszy czynnik decydujących o tym, czy wysoko ocenią e-sklep. Największą zachętą do robienia zakupów online są atrakcyjne oferty sklepów, które, ich zdaniem, w sieci są lepsze niż w przypadku zakupów stacjonarnych – tak wskazało 79% ankietowanych. Ważną zaletą jest także możliwość zamawiania produktów i usług w dowolnym momencie (78% ankietowanych) i z dowolnego miejsca (72% ankietowanych).
Jeżeli masz sklep internetowy musisz zadbać o to, aby towar jak najszybciej dotarł do odbiorcy, to podstawa zadowolenia klienta z pokolenia Z, a więc zachęta, aby ponownie zrobił zakupy w Twoim sklepie. Dostawa na drugi dzień to maksimum na co możesz sobie pozwolić, możesz również dostarczać zakupy w ten sam dzień, są już firmy kurierskie które oferują taką usługę. My w tym nie pomożemy, nie zajmujemy się dostawą towarów, ale możemy pomóc w inny sposób. Zapewnimy opakowania, które pozwolą na szybkie pakowanie i bezproblemowe rozpakowania towaru.
Nasz opakowania wysyłkowe E-CO BOX zostały zaprojektowane specjalnie dla branży e-commerce. Wypróbuj je koniecznie, zapewniamy, że pomogą w rozwoju Twojego sklepu. Pakowanie towaru w nasze pudełka to błyskawiczna czynność, nie wymaga stosowania taśmy klejącej, wszystko co potrzebne jest elementem konstrukcyjnym opakowania. Wkładasz przedmiot do wnętrza, zamykasz pudełko, co jest równoznaczne z trwałym zabezpieczeniem przed otwarciem, naklejasz adres i gotowe. Towar można przygotować do wysyłki w kilka sekund.
Klienci z pewnością docenią również tasiemkę zrywającą, która pozwala na otwarcie pudełka jeszcze szybciej, bez obawy o uszkodzenie zawartości. Nasze opakowania wysyłkowe zapewniają więc – Tobie szybkie pakowanie, czyli oszczędność czasu ( i pieniędzy), a klientowi błyskawiczne otwarcie, czyli to co pokolenie Z docenia najbardziej.
Zapraszamy do kontaktu, wyprodukujemy opakowania wysyłkowe dostosowane dokładnie do Twoich potrzeb i także zrobimy to błyskawicznie.
Udostępnij
Udostępnij
Od 1 października 2025 roku w Polsce oficjalnie obowiązuje system kaucyjny — to jedna z najpoważniejszych zmian w polityce gospodarki odpadami w ostatnich latach. Nowe regulacje dotyczą przede wszystkim opakowań po napojach: plastikowych butelek PET, metalowych puszek i (docelowo) szklanych butelek wielokrotnego użytku. Celem systemu jest promowanie recyklingu i ograniczanie ilości odpadów trafiających do środowiska.
Projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych, zawierający nowe założenia systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP), budzi duże kontrowersje wśród przedsiębiorców, organizacji odzysku i przedstawicieli branży opakowaniowej. Z jednej strony zakłada on przeniesienie części kosztów związanych z gospodarowaniem odpadami opakowaniowymi na producentów i importerów, zgodnie z zasadą „zanieczyszczający płaci”, ale jednocześnie jego kształt i sposób działania […]
Rynek opakowań stoi dziś w obliczu nowych wyzwań, które mogą kształtować jego przyszłość na wiele lat. Raport Smithers prognozuje, że globalny popyt na opakowania ma osiągnąć 1,52 biliona dolarów do 2030 roku. W scenariuszu bazowym tempo wzrostu wynosi ok. 3,8 %, ale w wariancie optymistycznym może wzrosnąć do 3,9 %, zaś w pesymistycznym spaść do […]
Unia Europejska od kilku lat intensyfikuje działania na rzecz ograniczenia ilości odpadów i przejścia do gospodarki o obiegu zamkniętym. W odpowiedzi na wyzwania związane z nadmiernym zużyciem opakowań jednorazowych i negatywnym wpływem na środowisko naturalne, wprowadza nowe regulacje, które radykalnie zmieniają zasady projektowania, produkcji i utylizacji opakowań w całej UE.