Sytuacja na rynku zmusiła wiele sklepów do przeniesienia swojej działalności w całości do internetu. Wiąże się to z wprowadzeniem nowej organizacji pracy oraz zaplanowaniem logistyki dostaw. W tym ostatnim bardzo pomagają E-CO BOX – opakowania wysyłkowe zaprojektowane specjalnie dla sklepów internetowych.
Produkty, które klienci nabywają przez internet, w większości wypadków, mają do przebycia długą drogę. Dla kupujących nie jest istotne gdzie fizycznie znajduje się sklep, oni są zainteresowani otrzymaniem towaru pod drzwi mieszkania czy domu. Często dostarczane są rzeczy delikatne, które należy zabezpieczyć ze szczególna starannością. Niezależnie jednak od tego co jest wysyłane, każdy sklep jest zainteresowany tym, by towar dotarł do klientów nienaruszony. Przesyłka która została po drodze uszkodzona, to nie tylko dodatkowe koszty związane z ponownym wysyłaniem produktu, ale również, co jest znacznie gorsze, to ogromna strata wizerunkowa dla sklepu. Klient postrzega go jako mało wiarygodny, skoro nie potrafi dobrze zabezpieczyć towaru podczas wysyłki. Do tego dochodzi niezadowolenie związane z dłuższą realizacją zamówienia, co skutecznie zniechęca klienta do ponownych zakupów w tym sklepie. Warto więc, prowadząc sklep internetowy, dołożyć wszelkich starań, by opakowania w których produkty są wysyłane konsumentom, były na tyle mocne, aby nic się nie zniszczyło.
Producenci opakowań oferują różnego typu pudełka wysyłkowe, dzięki którym towary bezpiecznie docierają do odbiorców. Jednym z hitów, który podbija rynek opakowań wysyłkowych, jest E-CO BOX – pudełko wykonane z tektury falistej, dzięki któremu nawet delikatne przedmioty dotrą nieuszkodzone pod wskazany adres. Produkt jest w pełni ekologiczny, a tektura której użyto do jego wyprodukowania, daje gwarancję bezpiecznego transportu. Prostokątny kształt sprawia, że pudełko można stabilnie składować na palecie, dzięki czemu jest łatwe w transporcie i pozwala bez problemu naklejać etykiety adresowe.
Opakowanie wysyłkowe E-CO BOX ma także zalety związane z organizacją pracy sklepu internetowego. Jego zamknięcie nie wymaga użycia taśmy klejącej, co przyspiesza przygotowanie wysyłki i zapewnia wysoką estetykę pudełka, na które dodatkowo można nanieść nadruk. Wymiary pudełka mogą być dostosowane do potrzeb odbiorcy. Oczywiście producent opakowań Viki Family może przygotować całą serię opakowań wysyłkowych, o różnych wymiarach. Takie spersonalizowane rozwiązanie pozwala na komfortową obsługę klientów oraz na jak najdokładniejsze opakowanie wysyłanego produktu, co zwiększa bezpieczeństwo podczas transportu.
Oferta Viki Family obejmuje również całą gamę innych pozycji – kratki, przekładki, usztywniacze, wypełniacze, koperty tekturowe, a także fasonowe opakowania kartonowe, dostosowane do pakowania konkretnego produktu, zwłaszcza takiego, który wymaga szczególnej ostrożności i zabezpieczenia podczas dostawy do klienta. Dodatkowe elementy tekturowe, umieszczone w pudełku wysyłkowym, stabilizują produkt oraz usztywniają przesyłkę, dzięki czemu o wiele łatwiej i bezpieczniej jest je ustawiać jedna na drugiej, a tak dzieje się w samochodach i magazynach firm kurierskich.
W sklepie kraften.pl z którym współpracujemy dostępne są także inne materiały do pakowania, które pozwolą przygotować np. wysyłkę paletową, jak folia stretch czy taśma klejąca. U nas zaopatrzysz się w komplet materiałów gwarantujących bezproblemowe i optymalne kosztowo dostarczenie towaru z Twojego sklepu do klienta. Zapraszamy do współpracy.
Udostępnij
Udostępnij
Rynek opakowań zyskuje na znaczeniu szczególnie w e-commerce, logistyce i handlu detalicznym. W obliczu wymogów środowiskowych i konsumenckich, warto przyjrzeć się bliżej, jakie perspektywy rysują się przed dwoma dominującymi materiałami – tekturą i plastikiem.
Rynek opakowań dedykowanych e-commerce przechodzi obecnie intensywną transformację, napędzaną przez rosnące wymagania konsumentów, rozwój technologii oraz globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Według raportu The Future of E-commerce Packaging to 2029 (Przyszłość opakowań dla e-commerce do 2029 r.) opracowanego przez firmę Smithers, wartość globalnego rynku opakowań dla e-handlu osiągnęła w 2024 roku 75,3 miliarda dolarów, a do […]
Biogospodarka staje się coraz bardziej strategicznym kierunkiem rozwoju przemysłu w Europie, łącząc potencjał odnawialnych zasobów naturalnych z innowacyjnymi technologiami. W centrum tej transformacji znajduje się sektor leśno-drzewny i przemysł celulozowo-papierniczy, który już teraz generuje wartość dodaną na poziomie 25 miliardów euro rocznie i inwestuje ponad 5 miliardów euro w nowe technologie i rozwój. CEPI, reprezentując […]
Branża opakowań dynamicznie się zmienia, odpowiadając na wyzwania współczesnego świata, w tym rosnące wymagania konsumentów, zmiany legislacyjne, rozwój technologii i globalne dążenie do zrównoważonego rozwoju. Dziś opakowanie nie jest już wyłącznie funkcjonalnym dodatkiem do produktu, ale narzędziem komunikacji, innowacji i odpowiedzialności środowiskowej. Oto najważniejsze trendy, które kształtują obecnie rynek opakowań.