Jakiś czas temu podaliśmy wyniki konkursu organizowanego w ramach Strefy Studenta podczas targów Packaging Innovations. Wyniki obejmowały wtedy tylko część konkursu – „Głosowanie Internautów”. Dziś prezentujemy wyniki z drugiej części – „Głosowanie Profesjonalistów”.
Czy profesjonaliści zdecydowali inaczej? Tak, ale jest część wspólna. W obu częściach drugie miejsce zajął projekt Agnieszki Gos Hang On – take away soap”. Jeżeli przyjrzeć się wynikom ostatnich konkurów na najlepsze opakowania, nie tylko tym z targów Packaging Innovations, to można przyjąć, że opakowania tekturowe to przyszłość branży.
Tak wybrali profesjonaliści:
I miejsce – Agnieszka Dudzińska – za projekt „Pucius”, który umożliwia powtórne wykorzystanie opakowań na obuwie.
II miejsce – Aleksandra Gos – za „Hang On – take away soap”, czyli projekt opakowania na mydło turystyczne , które po otwarciu staje się wiszącą mydelniczką
III miejsce – Daria Kondracka – za projekt „FLIK”, czyli opakowanie sprzedażowe na obuwie, które po przekształceniu zmniejsza swoją objętość i ułatwia transport zawartości.
Udostępnij
Udostępnij
W Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju od początku lipca można oglądać wystawę „Life of a Box” autorstwa Heshama Malika, pakistańskiego artysty mieszkającego w Czechach, o międzynarodowej renomie. Wystawa, będąca częścią globalnego projektu, ma na celu szerzenie świadomości ekologicznej, stymulowanie zmiany postaw i inspirowanie do działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Jej koncepcja wpisuje się w coraz bardziej […]
W obliczu narastającego kryzysu odpadowego i rosnącej presji regulacyjnej, rynek opakowań nadających się do recyklingu przechodzi dynamiczną transformację. Według danych zawartych w raporcie opublikowanym przez Meticulous Research, wartość tego rynku w 2024 roku wyniosła blisko 117 miliardów dolarów, a do 2035 roku ma przekroczyć 280 miliardów. Oznacza to średnioroczny wzrost na poziomie ponad 8%, co […]
Rynek opakowań zyskuje na znaczeniu szczególnie w e-commerce, logistyce i handlu detalicznym. W obliczu wymogów środowiskowych i konsumenckich, warto przyjrzeć się bliżej, jakie perspektywy rysują się przed dwoma dominującymi materiałami – tekturą i plastikiem.
Rynek opakowań dedykowanych e-commerce przechodzi obecnie intensywną transformację, napędzaną przez rosnące wymagania konsumentów, rozwój technologii oraz globalne trendy zrównoważonego rozwoju. Według raportu The Future of E-commerce Packaging to 2029 (Przyszłość opakowań dla e-commerce do 2029 r.) opracowanego przez firmę Smithers, wartość globalnego rynku opakowań dla e-handlu osiągnęła w 2024 roku 75,3 miliarda dolarów, a do […]